07 March 2011

6 Mari berteka teki..........

aq x leyh tdo plak malam2 buta ni ha...
sje je mengarut ckit..jom2..
spe rse dye hebat..marilah berteka teki dgn sye....hehehe



1. Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk, jilat-jilat bila dah basah baru cucuk
2. Banyak-banyak bas, bas apa yang pandai?
3. Banyak-banyak mi, mi apa yang boleh makan ngan ais?
4. Kenapa anjing kencing angkat sebelah kaki?
5. Apa perbezaan lampu stadium ngan lampu bilik?
6. Apa binatang, badan kecik macam semut tapi mata besar “bulb” mentol?
7. Mana lagi tua, motorsikal ke kereta?
8. Kangkang peluk, kangkang peluk, bila dah dekat climax pegang buah
9. Ahmad bin Abu, kambing bin apa?
10. Bagaimana nak bezakan ikan betina ngan ikan jantan?


hahahaha..ape lg..pike2 kn lah jawapanye ea...
nk taw ape jawapanye??
x kn dh mengalah kot...kah3..
kalu dh x dpt sgt..leyh tekan button kt bwh nie..
...
.......


6 comments:

nina_apis said...

haha tah pape je teka tki..
aq dpt jwb 3 soklan jep.. :P

Mr.Freeze a.k.a Izmal said...

hahaha..nenek kene bnyk blaja lg la jwbnye tu... :p

nina_apis said...

hohoho atok yg bg soklan mrepek repek ~x(

Mr.Freeze a.k.a Izmal said...

=)) hahaha..nenek kureng blaja nie..mentang2 suda cuti~

nina_apis said...

hehehe yezzer!
cuti3..
bosan gler kot..
hahaha
nah teka teki tuk ko
Kenapa seseorang itu membawa payung?
Yang membuat tidak memerlukanya, yang membeli tidak memakainya, dan yang memakai tidak memesanya. Apa itu?
hehehe ;)

Mr.Freeze a.k.a Izmal said...

alamak??ape jawapannye tu nenek??? :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...